Accepterad Liamwd06 | Ban överklagan [Oppa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamwd06

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Liamwd06

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liamo123

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Liam westeberg

Vad är din discord tagg? LiamWesteberg#2703

Vem var det som bannade dig? 1Pontus

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming, failrp ~^1Pontus. Återstår: 9 dagar 23 timmar 44 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att på videon så syns det bara att jag blev skjuten i ryggen och sen på hans skärm skjuter han mig i huvudet två gånger också. Sedan efter det när jag reste mig så ser det ut som att jag skjuter han när jag ligger på marken. Vilket bara var lag eftersom att för mig blev jag bara skjuten en gång och det var i ryggen och den tog i mot västen. Jag hade även fullt hp och min väst var ingen sån som gav mer hp shield.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss kommit in efter en crash som var på grund utav lagg. Då springer jag tillbaka till öppningen till human labs då jag blir beskjuten i ryggen en gång som tog emot västen. Han springer sedan fram och skjuter mig i huvudet två gånger (vilket bara hände för han). Medans det ej hände för mig men det var mycket lag så det kan vart på grund utav det. Jag reser mig sedan upp efter ågra sekunder eftersom att jag blev skjuten i västen. Jag skjuter då ner honom medans för han ser det ut som att jag skjuter han när jag ligger ner. Vilket ser jätte orealistiskt ut. Allt detta var på grund utav lag och av 2 skott i huvudet skulle jag vart död isfåfal för att den västen jag hade gör inter att jag får mer hp. Det finns även en film på händelsen där man ser att det faktiskt är på på grund utav lag. https://medal.tv/clips/38514134/d1337baVwrfs

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det tycker jag nog eftersom att på videon ser det ut som att jag fick 2 skott i huvudet och ett skott i ryggen vilket skulle gjort att jag dog eftersom att den västen som jag hade på mig gör inte att jag får mer hp. (vilket ej hände för mig utan för mig blev jag bara skjuten i backre delen av västen. Vilket gjorde att jag roleplaya att jag ramla. Sedan ser det ut som att jag skjuter han när jag är på väg upp från marken rakt i huvudet vilket också var på grund utav lag för att för mig så reste jag mig sedan upp efter ett tag och skjöt ner honom. Dock så förstår jag för att jag prata med pontus och från bara videon ser det jätte konstigt ut.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bland annat blivit bannad en gång för slås i en grenzone. Vilket var på grund utav det var mina första 5min i multistaden och jag ville bara göra något roleplay och dte var då en gammal gubbe kom upp till mig och börja tjafsa jag putta då till honom.

Sen fick jag även en felaktig ban för lallare, vilket jag än i dag inte vet varför fast jag blev unbannad på grund utav att det ej var okej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ligga kvar och spela medvetslös vilket jag valde att inte göra på grund utav att jag endast blev skjuten i västen en gång och i början av en sån händelse har man oftast väldigt mycket adrenalin. Jag roleplay sedan eftersom att jag hade smärta i ryggen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej tyvär inte eftersom att det var bland annat Connection interuppted väldigt ofta och jag blev även helt disconectad. Så händelsen var på grund utav lag. Dock skulle jag kunnat spela medvetslös som jag valde att inte göra eftersom att jag endast blev skjuten i ryggen en gång med ett uzi skott. Vilket kom i västen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka