Accepterad Liamwd06 | Ban överklagan [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamwd06

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Användarnamn: Liamwd06

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Liamo123

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Liam westeberg

Vad är din discord tagg? Rozh#2703

Vem var det som bannade dig? 8Ax3l

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Lallare ~^8Ax3l Vill du överklaga din avstängning?

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet tyvär inte har försökt skicka till han men har inte fått något svar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag glitchade på ett sjukhus så jag fick re joina. När jag kom in i servern låg det 1 död kille och två som låtsades vara döda det la sig ner och ställde sig upp. Jag sökde igenom den döda killen men hittade inget. Sen så fick jag en ban för anledning lallare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var en fel ban för att det finns ingen anledning till att banna någon permanent för det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hade en fast den blev borttagen för att det var ett missunderstånd av mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej tror inte det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej tyvär inte vet inte vad jag har gjort fel

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka