Nekad liamw | Ansökan till Servervakt [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamw

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad heter du på discord? zorrokungen69

Ange ditt födelsedatum 6 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag: 15:30 - 23:00
tisdag: 15:30 - 23:00
onsdag: 15:30 - 23:00
torsdag: 15:30 - 23:00
fredag: 15:30 - 03:00
lördag: 10:00 - 03:00
söndag: 10:00 - 23:00
lov/lediga dagar är samma som helger alltså 10:00 - 03:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 månader o lite t

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) inga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakten är ett litet exempel, kanske för någon. Du ansvarar för korrekt användning av behörigheter. Om du är en servervakt är du ansvarig för servern, så om du ser någon som gör något fel måste du gå in och använda behörigheter. Du har dem av en anledning. Man måste våga säga nej när det känns rätt. Du har ett ansvar, så du måste kunna bära det. Som servervakt måste man förneka och går det fel är de inte hela världen. Om du inte missbrukar rättigheterna. Servervakten är också en normal spelare, men bara om du har rättigheter. Servervakten har skyldighet att transportera dit han ska kunna förhindra eller ingripa. Om du är en serverunderhållare tycker jag att du ska vara en server för utveckling och gemenskap. Du är en del av en gemenskap. Jag tror att om du ska vara en servervakt bör du ha en bra rp-nivå och möjlig progression.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag skulle vilja bli en servervakt för att hjälpa all personal men också för att göra servern till en bättre server. ortenwave är redan en jävligt bra server, men som alla servrar finns det folk som stör, jag vill stoppa de människorna. Jag vill vara en förebild för spelarna, dvs. någon att se upp till. Jag vill finnas där för människor, så när något händer som jag ser och upplever kliver jag in och agerar. Jag gör ett bra jobb som servervakt och jag vet hur jag ska agera när jag ser något som strider mot reglerna eller något som inte borde göras. Jag vill att nya spelare ska känna sig välkomna och bekväma här. Jag brinner för serverns utveckling och för att vi alltid ska kunna ha en bra rp nivå och fortsätta framåt i utvecklingen. Kan alla commands och har mycket erfarennheter inom rp och vad och hur man ska agera i olika sitationer. /kick (id) kickar spelaren från servern, /svban (id) du /toggleid där du ser spelarnas id öevr deras huvud. Dessa är de 4 främsta commands inom sv. /sv skriver i en chatt bara för servervakter och staffs som också kan läsa och se vad du skriver. Detta för att få hjälp och kunna hjälpa varandra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det innebär att man abuse sina perms för att t.ex vinna ett specifikt scenario det kan vara att dva en bil när man har polisen efter´sig för att lägga in vapnet för att sedan dva och inte åka fast för just det. DET kan också vara att man revive i ett scenario och det kan ju framförallt förekomma som att vara kriminell på server. det finns olika sorters abuse och korruption med att använda sina commands och perms på fel sätt och därför kan man använda /sv för att skriva med andra servervakter evenrtuellt staffs och det är så att man beöver hjälp. SoM SERVERVAKT behöver man tillgång till ett klipp program som tex medal eller något annat spelar inte större roll men iallafall så är sv abuse och korruption när man använder sina perms på fel sätt och anävnder dom tex för att vinna ett scenario eller liknande bara för sin egen skull bara för att man ska vinna vilket man inte ska göra och eftersom man som medlem ska kunna alla regler är det viktigt inom just detta område att man har stenkoll på hur man ska agera i olika sitationer och hur man använder sina perms på rätt sätt utan att göra det fel och använd permsen rätt.

Nekad, ej varit medlem i minst 30 sammanhängande dagar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka