Accepterad liamveres | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamv

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199519223544/

Ditt Hex-ID: kan inte den

Vad är din discord tagg? milky way#3085

Vem var det som bannade dig? yro

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-18 183727.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror att staffs valde att banna mig var för att jag var i kokain plocket och så kom en person och rikta vapen mot mig, jag tog upp händerna från början och jag såg att min vän satt i bilen och han var redo på att köra iväg, så jag tänkte att “varför inte hoppa in i bilen kanske jag klarar mig”

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag satt i bilen och lyckades att köra iväg så tänkte jag “vad fan har jag gjort” jag ansåg direkt att det jag gjorde var fel, jag var nära att köra tillbaka och göra det rätta men jag tänkte det var för sent… och jag bad till Gud att han inte skulle rapportera och hoppas på det bästa, efter det tänkte jag hoppa support och förklara mig själv men det var för sent. Annan själ till att jag blev bannad var av att ha “ped utan ped” jag förståg inte riktigt vad han mena men jag insåg att han mena min Wiseguys dräkt. Wise guys finns inte mer så jag gick till plocket och jag tänkte byta efter att jag hade plockat färdigt men personen kom och började råna vilket tillslut ledde till att jag blev bannad och inte fick möjligheten till att få ändra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till 200 procent mitt fel eftersom jag borde inte ha hoppat in i bilen men jag tänkte kanske jag klarar mig så det var ett hastigt beslut vilket jag gjorde fel på. Jag ber så mycket om ursäkt och jag tycker att jag förtjänar en andra chans eftersom jag har aldrig blivit permanent bannad och fått fear rp ban eller något liknande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg så mycket, men vad jag minns så har jag blivit bannad för lall på sjukan och piren, som varat i 1-2 dagar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda är att inte bli stressad och ta dumma beslut eftersom det kan leda till sådana här konsekvenser. Senaste dessa 4 månader på unive har jag spelat varje dag och ägnat min tid och verkligen haft det roligt på unive servern, jag tycker att ni borde ge en till chans för att unive är väldigt underhållande eftersom, det finns god community med goda erfarenheter hur man ska kunna driva en så bra och god stämning i Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket efter min bann och jag lovar och svär på hedersord att jag kommer sköta detta galant och ni kommer inte bli besvikna. Jag ber om ursäkt...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till 300%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka