Accepterad liamturbo | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamturbo

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188436344/badges

Ditt Hex-ID: steam:110000149346578

Vad är din discord tagg? TöRbO#3453

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Det var inte alla på servern som fick en i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen Marja-Lisa från bilfirman (Användarnamnnamn: iseeyou) - Ifall du anser att denna ban är felaktig eller omotiverad, vänligen besök unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag var så dum och dog av en krock inte orka vänta på ambulansen så jag ladda ner ett fusk och försökte göra så jag blev vid liv igen jag vet inte vad jag tänkte. jag visste ju att ni har bra antichets så att jag äns försökte var ju korckat av mig. men nu har det gått över 1 år sedan det hände och nu är man 1 år klockare och mer seriösare och jag är bered att göra ett välgigt bra rp. jag tycker värkligen om unive jag skulle värkligen uppskatta om jag fick en ny chans på unive<3

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag krockade och dog och försökte rädda mig själv med att ladda ner gratis skit fusk vet inte vad jag tänkte men är för sent nu<3

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var till 110% mitt fel<3

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte riktigt ihåg vad men tror att det vad copbait!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara vänta på ambulansen så lätt är det om man hadde tängt efter då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att ha tålamod! jag står för att jag gjorde fel kommer inte hända igen<3

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!! <3 UNIVE <3

Jag är snäll nu och ger dig en till chans, men händer detta en endaste gång till då kommer du ALDRIG mer in här igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka