Nekad LiaMtjatjohej | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiaMtjatjohej

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LiamLa#0783

Vad är ditt födelsedatum? 21 September 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ulle Pinnträ. Han är 24 år gammal. Ulle hade en dålig uppväxt då hans pappa var död men hans mamma levde men var inte en jättebra person och sket i lilla Ulle mycket då hon ägnade sin tid till att dricka alkohol och ta droger. Ulle fick då transporteras till ett barnhem och där bodde han tills han blev 17 år gammal. När Ulle var 17 år så började han jobba och jobbade på McDonalds. Senare när han hade fyllt 18 så slutade han att jobba och började med droger. När han blev 19 var han fri från drogerna men det blev ingen student eftersom Ulle bara hade gått i skolan i 1 år någonsin. De senaste 5 åren har Ulle varit hemlös och nu som 24 åring hade han råd med en flygbiljett och den flygbiljetten ville han skulle gå till Unive. Nu siktar han på höga mål och nu börjar Ulles äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan och kommer att bidra med en väldigt hög RP nivå och jag har redan spelat på servern i ett tag, snart 1 och en halv månad. Jag har läst på reglerna många gånger och i framtiden kanske jag även kan bli sv, servervakt, eller högre. Jag kommer inte att bryta mot regler och som sagt så håller jag en väldigt hög och bra RP nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att flera och inte bara du själv kan gå vinnande ur ett scenario och då kan man göra ett scenario så att det blir roligt för alla parterna så att inte bara du själv ska vinna och alla kan gå i vinst eller iallafall inte alltid bara du.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det på bl.a. Tiktok, Youtube och mera där det finns många streamers och jag har även många vänner som spelar på denna servern.

Nekad.
Anledning: Har inte tagit intervjun på 48h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka