Accepterad LiamSwe27 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamSwe27

Icke Medlem
Meddelanden
1,135
Reaction score
467
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? liamswe27alt

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Måns Andersson och är 25 år gammal. Född den 5 maj 1999. Måns har ett intresse för bilar och han har alltid drömt att arbeta som bilmekaniker. Måns växte upp på ett litet hus på landsbygden tillsammans med sina föräldrar Gunner och Peter. Gunner jobbade som sjuksköterska och Måns följde ofta med Gunner till sjukhuset vilket gjorde honom mer social och bra på att ta hand om människor. Peter jobbade som bilmekaniker och Måns såg alltid upp till honom och ville att bli lika duktig på sitt jobb som sin far Peter. Redan vid 10 års ålder hade Måns läst en mängd böcker om bilar och lärt sig hur dom fungerar med hjälp av sin Pappa Peters jobb och hans nyfikenhet. Han har redan då god kunskap om bildelar och motorer. När Måns fyllde 18 år flyttade han hemifrån för att studera vidare till bilmekaniker. Efter Måns fyllt 25 år flyttade han till staden Unive där han hoppas på att uppleva sin dröm som mekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag hade RP:at på både Unive och andra servrar innan, och jag kommer att bjuda på roliga scenarion som är roliga för alla och RP som är bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så att scenarion är roliga för alla och att man spelar så att andra folk också kan vinna scenarion och inte att du vinner varenda scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Döda någon utan anledning. VDM: Använder sitt fordon som vapen kör på folk och sånt. Copbait: Försöker få polisen efter sig medvetet. Meta: tar info från ooc till ic.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har erfarenhet inom rollspel. Jag har spelat på andra servrar innan detta och jag kan fivems grundregler.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka