Nekad LiamSwe27 | Ban Överklagan [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamSwe27

Icke Medlem
Meddelanden
1,135
Reaction score
467
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/liamswe27/

Ditt Hex-ID: steam:110000154a19a68

Vad är din discord tagg? liamswe27

Vem var det som bannade dig? Esplund

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-06 154315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Esplund valde att banna mig eftersom att jag försökte göra mitt arbete som advokat. I denna situation så stoppar polisen mitt arbete genom att gripa mig för Olaga Intrång vilket jag tyckte var väldigt tråkigt. När detta hände var jag väldigt frustrerad och bestämde mig för att skämta lite med poliserna. De ville inte låsa upp dörren så jag sa "Annars får man väl göra saker, spränga upp polisstationen så man kommer härifrån". Då drog de mig ut ur fordonet och grep mig. För en grovt kriminell person så är det väl ganska självklart att jag inte ger mig så lätt? Men iallafall så slog jag då honom när jag slitit mig loss från handfängslarna och de tog dom som bugg abuse.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett samtal från en person som sa att jag skulle vara advokat. Jag körde då mot polisstationen och en med MC öppnar upp porten åt mig. När jag går ner mot garaget så kommer personen som behövde försvarare utgåendes från polisstationen med en FRI grabb och en annan polis. Då säger de "Olaga intrång" så jag springer därifrån och hoppar in i en bil. När jag sitter i bilen så åker föraren mot porten där det är låst. Dedu som var föraren åker då tillbaka och frågar om de kan öppna porten. När FRI grabben säger nej så säger jag på ett skämtsamt sätt "Då får man väl bomba upp stationen så man kommer härifrån". Här drar de ut mig i fordonet och griper mig. Jag sliter mig då loss ur handfängslen och slår polisen några gånger. Då tacklar den andra mig och griper mig. När de gripit mig så tar de mig till förhörsrummen och förhöret börjas. När förhöret är klart tar FRI mig till arresten. Han ställer mig utanför cellen men som egentligen var innanför från hans perspektiv. När han tar bort mina handfängsel så slår jag honom en gång till och springer runt lite. Detta anser Esplund och raaban vara bugg abuse vilket jag inte förstår. Han tasrar sen mig och tar mig till arresten igen. Från mitt perspektiv så ser det ut som att han sätter mig 1 meter från celldörren när jag egentligen står intill dörren för FRI. Här skriver jag "bra rp, tar bort handfängsel igenom dörren". Det var väl hela scenariot om jag inte glömt bort något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att sunt förnuft var giltig men bugg abuse var fel, iallafall så förstår jag inte vad för fel jag gjorde inom regeln bugg abuse. Från mitt perspektiv så var jag utanför och använde mig inte utav en bugg för att komma loss och sådant.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban var min första timme på servern. Då tjuvkopplade jag en bil på sjukan eftersom jag inte riktigt förstod var regeln sunt förnuft var. Jag tog det som lärdom och tänkte alltid en extra gång innan jag gjorde något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle först inte ha skrikit ett bombhot inne på polisstationen och tänkt extra innan jag gjorde något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte alltid ha så mycket attityd mot allt och alla, och att faktiskt spela för annans vinning också så jag inte vinner varje scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka