Nekad Liamswagster | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamswagster

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199008055983/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liamswagster#3848

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man på 30 års ålder som förlorade sina föräldrar som 12 år så han har bott på gatorna halva sin barndom. Liam lärde sig ta sig runt i staden och leva där utan problem för han kunde sno till sig saker ganska enkelt och så har han vänner runt om sig. När han var liten så har han alltid haft en dröm om att ha massa sportbilar för han har alltid gillat bilar. När han var på gatorna så lärde han sig att sno och ta sig runt bland kriminella så han har alltid passat in med de gängen som var på olika områden men nu vill han ta steget att faktiskt kunna bli något i denna staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp:ande och varit staff på en server innan vid namn greenville rp då jag var ledning och om jag blir medlem kommer jag bidrra med väldigt bra rp:ande och scenarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har kompisar på servern som spelar och så har ni en väldigt stor spelar bas och jag vill gärna vara del av ett så stor community

Hur hittade du Unive? Sett er lite överallt. På fivem sverige, tiktok, twich,youtube och så har jag kompisar på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utvecklas för jag anser att ens rp:ande kan alltid förbättras oavsett hur mycket man rp:at genom tiderna

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bli en bra rpare och träffa och rpa med så många människor som möjligt och bara ha allmänt roligt och trevlig på servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var en väldigt aktiv rp:are på en server som heter greenville rp och där var jag även staff men spelar inte där längre då jag vill hitta något mer seriöst inom rp:andet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka