Nekad Liamsnya | Medlem ansökning [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamsnya

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liamsnya#9858

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Roberto yung heter min karaktär och är född 1998 alltså 24 år gammal. Roberto gillar adventyr, träffa nya människor och gambling. Roberto tar många risker men det är därför han är framgångsriks. Roberto växte upp i trollhättan i gbg och var relativt fattig så han behövde beckna ladd och röka för att ha råd med mat och kläder till sina yngre syskon. Roberto har varit med om mycket och när döden upplevelser i trollhättan men är glad för att få flytta till unive och skapa ett nytt liv. Roberto har tidigare internet vänner från unive som han ser framemot att träffa. Roberto har stora mål och gillar att vara social och prata.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har länge rpat på unive och multistaden och kan alla serverns regler utan till. Har varit polis kriminell gängboss och även helper på denna server och kan göra roliga scenarios för båda sidorna. jag är mogen och äldre än många på unive så beter mig inte dåligt ooc eller ingame. Jag har mycket erfaenheter på unive och andra server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att de ska vara roligt för båda parterna i scenariot tex inte lämna mortparten med buntband mitt i öknen utan att ha gjort ett bra scenario. Att inte konstant loota om man inte behöver vapen för då blir det tråkigt för den andra som man rpar med eller mot.

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsad av en gammal vän som jag brukade spela med, jag tycket att den var rolig och hade bättre Community än den förra servern och fick mig o fasna för denna sen des.

Vidare till muntlig intervju, du har 24h på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka