Accepterad LiamskiPro | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamskiPro

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? LiamskiPro

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdi Svensson 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, tacksam och generös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrunden för min karaktär är lång. Han har varit i staden i över 3år nu. Men fick en flygbiljett från staden för 3år sedan och blev då icke medlem. Han levde ett roligt och bra liv i staden. Han fick inga straff eller andra straff från staten. Men en dag gjorde han ett misstag och fick då en flygbiljett ett tag. Inte permanent, men han kände att det var dags att gå vidare. Nu efter 3år vill han tillbaka till staden som medborgare. Framtidsplanerna är att skapa nya vänner samt att arbeta och leva ett vanligt och simpelt liv i Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig rp som kommer få andra spelare på serven att även tycka rpn är kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för sin egen vinst i ett scenario. Man ska tänka på motparten och hur man kan göra scenariot så roligt som möjligt, även om det innebär att jag själv inte gillar min sits i scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. För ungefär 3år sedan blev jag stoppad av tre grabbar som ville råna mig. En av dem riktade på mig med sitt vapen. Istället för att titta på tog jag upp mitt vapen och dödade honom. Det jag lärde av händelsen var att jag måste tänka mer på motpartens vinst i ett scenario. Men som sagt var detta 3år sedan.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: Man kör på någon med sin bil. Rdm: Man dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har stor erfarenhet av hur man rpear bra på denna server.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka