Accepterad LiamskiPro | Medlem ansökning [coca cola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamskiPro

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LiamskiPro#7537

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Namnet är Abdi Svensson. Han är född 2000 och föddes i Syrien med en tuff uppväxt och familj. Redan 2004 flydde vi från Syrien till Sverige för att det var krig i Syrien. I Sverige levde jag och min familj väldigt tufft med en Pappa som var ganska agressiv när han var agressiv brukar han slå min Mamma. Min Pappa jobbade som en mekaniker och min Mamma var arbetslös vi hade inte råd att betala hyran till vår lägenhet. När jag växte upp så flytta jag ifrån och jobbade vid Postnord, jag levde ett ganska stökigt liv för att jag tjänade inte bra med pengar. När jag blev 20år gammal så slutade jag jobba med Postnord och började sälja olagliga droger och levde ett dåligt liv. Jag blev tagen av snuten när jag sålde droger till en ung man, jag fick sitta inne i fängelset i ett tag och kunde inte rymma ut på nåt sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att jag inte lallar och skapar massa problem. Jag kan bidra med seriös RP och där mycket tid ifrån mig läggs ner. Jag har flera tidigare erfarenheter från RP då jag spelat på mindre och större servrar. Jag älskar att bygga upp karaktären och är inte en ''One go'' som bara bygger upp något litet och sedan försvinner utan älskar spel där man bygger något från grunden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man ska spela för att andra kan ha kul och vinna scenarion mot dig! De är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario. De är rp man ska kunna förlora scenarion!

Hur hittade du Unive? Kompisar spred bra rykten om Unive och nu vill även jag testa på att spela på en riktig server eftersom jag bara har spelat på lall servar förut.

Vidare till en muntlig intervju, 48 timmar på dig att ta den. All lycka till dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka