Antagen LiamRebell | Ansökan till Staff [LUDDE & 320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamRebell

Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: Duvetliam

Ange ditt födelsedatum 30 Januari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag är mogen utav mig trots min ålder och har respekt för dem som har god ton mot mig och mina medarbetare. Kommer lägga ner all den tid jag har till att utföra mitt staff arbete och just nu så tycker jag själv att det är tråkigt att rpa atm så vill hjälpa till på andra sätt för att vi ska ha så bra miljö på servern som möjligt och så att vi ska ha en rimlig rp nivå.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket dålig nivå på rp på många spelare på servern har spelat både krim,gäng,laglig och jag har märkt av att folk har mer de här "makt" tänket och att alla tänker på att dem ska göra allt och äga allt och detta håller inte i längden och gör krim och annan slags rp riktigt tråkig för andra parten och kan resultera i att folk tröttnar eller slutar spela på servern helt. Ett exempel är detta med shoot on sight också är något som abuseas vad jag har märkt och när man väl märker att det går överstyr så tar man tag i det och gör det till en regel att inte ha shot on sight alltid.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att man försöker ta åtgärder och hålla så mycket koll man kan, vi ska bli hårdare mot ALLA oavsett om man har nån relation med dem som har gjort fel sedan innan och dem som försöker vara mjukare emot dem som gjort fel kommer iallafall jag anmäla oavsett person. Man måste också försöka få andra att anmäla alla fel dem ser hos helpers eller andra i staff eller högre.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är extremt viktigt. man är aldrig partisk utav sig och att man tar arbetet seriöst. att man ser till att serverns regler kvarstår oavsett vad som, att man är trevlig mot alla Och det vikigaste av allt att man följer unives regler annars kan du inte heller säger till om vad folk ska göra rätt eller fel eftersom du har brutit på regler sen innan.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag är ju fortfarande minderårig så jag måste vara i skolan och dessutom har jag skilda föräldrar som jag är hos varannan vecka, men jag kan själv ändra på vilka veckor och dagar jag vill vara hos vem och den tiden jag inte har skola eller är hos min andra förälder så lägger jag minst 3-7 timmar varje dag och på helger kan de vara över 10 timmar varje dag vissa dagar.

Hur länge har du spelat på Unive? Ca 3-4 månader samt har spelat lite till och från sedan 2023

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, jag har dock fått mycket tips av folk som har varit fd staff om hur jag ska göra och hur jag ska agera ifall jag skulle vilja bli staff. samt att jag har många års erfarenhet inom rpt i sig.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event och jobb samt jobb. Jag har helt enkelt bara inte all den tid som jag tror behövs för dessa områden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka