Blacklist-referens
ID: 857 — Tredjepartsprogram
Anledning: fubb och staffdiss
Personal: Alec
Datum: 2026-04-28
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var ute och körde bil, sedan kom dmg upp till mig och det var opps och de hoppade ut på mig utan att prata så jag åkte frammåt flera meter ocg de körde efter sedan hoppade jag ut och fick en på en motorcykel och fortsatte köra och då så jagade en mclearen mig och då fick jag alla i den bilen när de hoppade ut på mig och då startade alec staff samtal och var väldigt otrevlig och sa att om jag inte blir pc checkad nu så får jag perma ban och jag blev väldigt förvånad och har aldrig blivit pc checkad förr och då så sa jag som det vara tt jag inte lät någon random kolla igenonom min dator för jag trodde att ni gjorde det själva! då sa jag en dålig sak som jag ångrar och det är vad staff dissen innebär men jag fattar inte vad som menas med fusk för fick inget klipp visat/skickat till mig efter händelsen! Alec är inte ens staff längre..
sedan för cirka 1 månad så skulle jag kolla vem de var som bannade mig och då hade jag glömt byta till mitt main steam konto för jag spelar cs på ett annat och fiveM på ett och då var jag tydlugen unbannad men sedan blev jag bannad för spoof men jag spoofade inte jag bytte bara steam konto för att spela cs men sedan glömde byta tbx men denna ban är den som jag igenligen är bannad för!
Tar du ansvar för det som hände? Ja att jag staff dissade och det ska inte upprepas men fuska gjorde jag inte och det finns de inget bevis på!
Vad har du lärt dig sedan dess? Att inte säg så till en staff som jag sa!
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag känner att jag mognat och ifall någon vill pc checka mig så kommer jag lyssna och inte neka nästa gång samt att jag aldrig kommer staff dissa igen! Får jag en chans till så lovar jag att bete mig och att alltid lyssna på staff!
kommer inte upprepa detta som hänt.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Fick inga bevis så har inga.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja