Blacklist-referens
ID: 857 — Tredjepartsprogram
Anledning: fubb och staffdiss
Personal: Alec
Datum: 2026-04-28
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var ute och åkte i min gäng bil sedan kom det en annan bil som började skjuta mot mig så jag åkte jag lite längre fram sedan hoppaded jag ut och började skjuta, jag missade flertal skott cirka 15 sedan fick jag 1 i huvudet och 2 stycken fick jag ner på bendam och då var det tydligen sus och då bad de mig hoppa pc check men som jag sagt tidigare trodde jag att ni pc checkade manuellt och då kände jag mig inte trygg med det men nu vet haf att ni använder en app som pc checkar och det skulle jag gjort ifall jag visste det då! Hag sa även något dålöigt till staffen jag minns inte vad det var men jag ber om en till chans minsta lilla och ni kan pc checka/banna mig ingen har absolut inga problem med det men jag önskar värkligen att jag kan få en ärlig chans och visa att jag bättrat mig!
Tar du ansvar för det som hände? Ja självklart tar jag anvar att jag inte gjorde pc checken samt att jag sa som jag sa till staffen!
Vad har du lärt dig sedan dess? Att man alltid lyssnar på staffs och att man alltid är trevlig.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är betydligt mycket mer mogen än vad jag var tidigare, jag vet även att ni pc checkar med en app nu istället för manuellt för det var ifall ni gjorde det manuellt som jag trodde tidigare som jag inte kände mig trygg med.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej fick ing abevis alls de bara blacklistade mig.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja