Nekad Liampro | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liampro

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 857 — Tredjepartsprogram
Anledning: fubb och staffdiss
Personal: Alec
Datum: 2026-04-28
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag åkte runt i mitt gängs bil, sedan blev jag jagad av våra opps! de började skjuta mot mina däck, jag stannade och hoppade ut sedan skjöt jag en utav dem i huvudet och 2 stycken fick jag i benet sedan finishade jag dem 2 som blev benade utav mig, sedan därefter så bad han alec mig hoppa support för pc check omgeånde och jag fattade inte vad jag gjort för fel gientligen för jag fuskade då fan inte iaf och då så sa jag nej för att jag gillar inte att randoms kollar igenom min dator och jag visste inte att det var ett program som gjorde det utan jag trodde det var manuellt så därför blev jag lite arg när han tjatade och då sa jag ett fult ord, Nu i efterhand så ångrar jag att jag inte genomgick pc checken istället för att bli blacklistad men som sagt det finns inga bevis på att jag har fuskat osv så om jag skulle få en till chans så skulle det betyda jätt emycket och jag skulle 100¤ ta vara på den! Om någon ber mig hoppa pc check i framtiden så hoppar jag direkt!

Tar du ansvar för det som hände? Ja 100% men dock så visste jag inte att ni gjorde den med ett program utan jag trodde att de var manuellt och gillar inte när randoms kollar igenom min dator! samt dedär med staff dissen det ber jag hemskt mycket om ursäkt för!

Vad har du lärt dig sedan dess? Ja att man absolut lyssnar på en staff som ber en hoppa pc check och att man inte säger sånna saker till staffs över huvud taget.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är mycket mer mogen nu än tidigare samt att jag vet nu att man måste hoppa pc check direkt och att staff diss är 100% inte tillåtet på unive rollspel! jag hoppas värkligen att jag kan få en ärligt chans mvh

Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej fick inga bevis av staffen som bannade mig!

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka