Blacklist-referens
ID: 857 — Tredjepartsprogram
Anledning: fubb och staffdiss
Personal: Alec
Datum: 2026-04-28
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag var ute och åkte i min gäng bil, det kom upp 3 stycken dmg och de började skjuta mot mig och jag åkte iväg och stannade en bit längre fram sedan träffade jag en i huvudet en i magen och en i benet och då räknades det tydligen som fusk för att jag inte gillar när någon går igenom min dator och sånt så då sa jag att jag inte ville bli pc checkad och då blev jag permanent blacklistad. Sedan sa jag något till Staffan som startade staff samtalet jag kommer inte ihåg vem det var men iallafall så fuskade jag inte. Sedan för cirka 1 månad sedan så var bansystemet konstigt och man kunde gå in ändå fast man var bannad och jag visste inte det så jag vet inte om jag kanske har en ban för den som är linkad nu eller 2 isåfall är en för spoof också och den fick jag isåfall när ban systemet var fuckat och alla kunde gå ingame men jag lovar att jag it spoofade.
Tar du ansvar för det som hände? Ja 100% nu i efterhand att jag igentligen skulle låtit dem pc checka eftersom jag inte hade ett skit på datorn så det var väldigt dumt av mig faktiskt och det där med staff dissen det var jövligt dumt av mig också!
Vad har du lärt dig sedan dess? Att man alltid ska lyssna på staff och hoppa pc check om de ber än göra det och inte säga dumma saker till staffs i staff samtal mvh.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är mognare nu och saknar unive och allt og tiderna med alla vänner osv vill gärna komma tillbaks!
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nej tyvärr inte då jag inte fick något klipp osv i pm eller något.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja