Nekad Liampro | Beslut Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liampro

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Ditt discord namn: Tamamish

Ditt Hex-ID: steam:1100001694fb630

Vad för typ av beslut gäller det? Ban samt indragna roller. Jag hade test medlem och kriminell.

Vem/vilka tog beslutet? Det var 3lvis

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag gjorde spawn meny när jag hade sprungit ifrån polisen, detta vcar jävligt dumt gjort kan jag faktiskt erkänna nu i efterhand. Sedan stog det även skjuter poliser hej villt och jag skjöt en polis i foten 2 gånger som skjöt ner min vän , sedan så skjöt jag några skott mot han polisen som pittadde sönder våran bil men vad jag vet så var ddet inte jag som dödade honom.

Hur är beslutet felaktigt? asså jag tycker både ja och nej på ett sätt men jag fattar lite pga att jag gjorde spawnmenu men ddetta kommer ej upprepas igen!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Jag har bara bild på bannen. Med combatloggning menas spawnmenu. https://cdn.discordapp.com/attachments/1075428847656378368/1449432668298150019/image.png?ex=693ee0dd&is=693d8f5d&hm=73b24ad1bd8efa53e3e079a16893869e000769284a64cf4fa5ab71cdb71f5d23&

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Du har begått två ganska grova regelbrott.
Skjuta mot polisen sker endast i sista utväg, vilket detta inte var och spawn menu abuse är ett allvarligt regelbrott. Har man test medlemskap så innebär det att man får indraget medlemskap om man blir bannad under de 10 dagar man har sin test period.

Detta beslut är inte felaktigt.

Din beslut överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka