Nekad Liampro | Ban Överklagan [and4lv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liampro

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199727097392/

Ditt Hex-ID: steam:1100001694fb630

Vad är din discord tagg? Tamamish

Vem var det som bannade dig? Det var and4lv som bannade mig!

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-23 172737.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han bannade mig för att jag körde krim utan krim. Men jag kan förklara! Det var så att jag hade jätte många kompisar som var kriminella på servern och då så hade jag inte råd med krim, sedan så fick jag ett Vapen utav dem. Jag skrev i ooc jag är inte krim, Han sa ta det ändå. Dagen efter så åkte jag runt i en lambo som jag fick låna, sedan så följde några efter mig och jag tog upp vapnet och skjöt. Detta var jävligt dumt utav mig. Jag har inte vapnet kvar och nu är det bara 3 ddaagar kvar utav bannen de har gått 28 dagar och är villig att be om ursäkt för vadd jag gjort, detta ska absolut inte ske igen och jag kommer absolut inte rp krim utan krim. Jag kommer att köpa krim!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i en bil som sagt och sedan följde några efter mig och försökte råna mig. Jag blev rädd och försökte åka iväg. En utav dem hoppade ut när jag hade vänt bilen och försökte skjuta mig men jag var cirkaa 4 meter bort så jag åkte iväg , sedan så åkte det efter mig , sedan blev jag skjuten i benet och dde försökte springa fram och råna mig. Därefter så slutade han rikta, då skjöt jag honom. Detta kommer aldrig ske igen och jag kommer köpa krim och aldrig köra krim utan krim igen. Jag ber om ursäkt. Jag har lärt mig om vad jag gjorde fel. Jag vet att det bara är 3 dagar kvar men jag vill värkligen få en till tjans har redan varit bannad i 27 av 30 dagar!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig men vill gärna få en till tjans!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag. Men det var bara några små bans samt en permanent innan men den staffen som bannade mig sa att den var felaktig och att jag måste fått någon annans ban!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tagit emot vapnet samt aldrig kört krim utan krim!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja detta kommer aldrig upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka