Nekad Liamparken | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liamparken

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197981458245/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Park

Vad är ditt discord namn? LiamParken ☆#7959

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 16 år gammal och gillar att jaga va med kompisar och hänga vid piren med trevliga människor. I skolan fick jag inte så bra betyg så valde därför jag att bli guld vaskare. Det är ett ganska lugnt och fridfullt jobb och det hjälper mig med min ilska. Så att jag kan vara glad och positiv i övriga tiden. Han förstod att han inte skulle tjäna så bra på guldvaskningen och så förstod han att det var det ända jobbet han skulle kunna få. Men så hände en grej. En grej som han aldrig trodde eller end hade föreställt sig. Han hittade guldgruvan. Det var en dag som han aldrig kommer kunna glömma. Det var dagen som förändrade hans liv. Han kunde äntligen kunna köpa den bil han ville och det hus han ville. Men det bästa av allt. Han hade råd att utbilda sig till ett riktigt jobb. Han hade alltid drömt om att få bli taxi chaufför en dag. Så han startade ett eget taxi bolag och tjänade massa pengar på det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag tycker att det är en sån bra gjord server jämfört med alla andra servrar. Och så om jag skulle bli medlem på Unive så skulle det vara mycket roligare roll play. För att man skulle ha mer frihet att göra saker som man inte skulle kunna göra om man inte är medlem på Unive. Och om jag blir medlem så skulle jag kunna göra fler saker än vanligt. Det skulle göra mig gladare så att andra som spelar hade haft det trevligare för att jag blir gladare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det är som sagt att kanske skaffa eller träffa nya vänner på servern. Att kunna köpa ett fint hus och kanske några fina bilar. Mitt mål är även att försöka bli medlem på servern. Det gör så att jag får mer frihet att göra saker som innebär att jag kan göra mer saker på servern och det gör mig bara allmänt gladare. Och det är mina mål med rollspel på den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att träffa vänner och ha kul och spela roll play på den bästa roll play servern Unive. Att kunna ha råd att köpa någon kol och snab bil eller moped. Och att kanske träffa nya vänner som man kan skaffa hus med och bara ha det roligt. Och så är mitt mål att bli medlem på Unive så att jag skulle kunna göra fler saker som gör mig gladare. Och när jag blir gladare så får andra en bättre upplevelse när de spelar på servern.

Hur hittade du Unive? Jag har sett många Twitch streamers & Youtubers spela Unive Roleplay, så då har jag blivit inspirerad och ville också testa köra Unive Roleplay.

Nekad, felaktigt på vad innebär att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario. Ansök igen om 24 timmar.

Tillbaka