Nekad Liamoz | Ban överklagan (Borzy)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamoz

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198006523640/

Ditt Hex-ID: Står aldrig bannad

Vad är din discord tagg? Liamoz#5347

Vem var det som bannade dig? Står ej,

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Har ej testat gå in i fivem servern och i dcn står de inge

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Korruption inom yrket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte hjälpa min kompis att inte förlora sina roller för att han råkat gå in på ortenwave då jag sa att jag kommer dra hans medlemsroll för att han var inne på annan servern men inte hans andra roller. Sedan blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig. Jag visste ej att det var korruption att bara dra medlemsroll och sedan låta resterande roller vara kvar, jag försökte även skydda hans andra roller för han var min vän. Jag visste aldrig att det var korruption att dra bara medlems rollen och inte resten

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte jag men dom som valde att banna mig, dom sa ingenting utan bara bannade mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att jag inte passar som rollen ”Medlemskaps Ansvarig” och att jag aldrig ska göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Jag lovar att aldrig göra om detta, kommer inte ta jobb som något i servern förutom medlem osv. Jag ber om ursäkt och fattar att jag inte passar som någon som styr i servern. Vill bara spela med mina vänner och ha roligt..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka