Nekad Liamoz | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liamoz

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Liamoz#5347

Ange ditt födelsedatum 8 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vaknar upp runt 07:45 sätter på kläder och borstar tänderna, drar till tunnelbanan runt 07:50 och läser dcn på tunnelbanan. Kommer hem 15:00 och går in på unive och dcn. Slutar spela runt 21:30 men håller koll på dcn i dryga två timmar.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 18 oktober tror jag

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Bifogar en bild såfort jag får spela igen, har haft lite problem i skolan så får den om en vecka typ, skickar in då.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Hålla koll så att det inte är för mycket lall, och om man ska banna eller kicka en person måste det vara efter själva scenariot. Man ska även resa folk som blivit rdmade eller vdmade. Man ska även rpa som en vanlig människa för man är fortfarande det ju. Man ska inte kicka en person bara för att dom dödat dig, det är en del av spelet, man förbrukar ju även servervakt uppgiften då!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill förenkla för staff och kunna göra unive till en bättre server. Vill få bort så mycket lall som möjligt och även kicka folk som gör grejer som är orimliga. Känner massvis med folk som gör massa orimliga grejer så vill få bort dom så fort som möjligt för dom försämrar servern. Jag har även sett att det finns små sprickor i rpn, folk lallar med rpn och slarvar med den t ex säger ”muskel x” ist för att skriva occ. Jag gillar inte att höra sånt. Brukar oftast bara ta deras id. Och skriva occ ”deras id, rpa på bättre nivå, nästa gång jag hör det så rapporterar jag” Jag vill ha en bra server med alla sprickor fyllda med bättre rp!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse kan t ex vara att du resar dig själv efter du dött för du inte pallar vänta eller kickar någon som t ex gjort något mot dig eller t ex gäng. Eller att du är hungrig eller törstig men inte pallar köpa mat eller vatten så du bara resar dig själv. Eller också att du är med i ett gäng och du bannar en person bara för att du t ex backstabbat ditt gäng men du sätter en annan anledning på bannen. Du abusear din roll och använder den för powergaming. Korruption är att du t ex resar din kompis för att han har blivit vdmad eller något liknande, men resar inte din fiende t ex då. Du tar ett parti i ett scenario och hjälper inte andra.
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Top