Nekad Liamoeo | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamoeo

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Jansson

Vad är ditt discord namn? LiamMedLinnet

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Alex Gonzalez är 28 år gammal. Alex växte upp i en livlig förort där möjligheterna var begränsade. Ända sen alex var liten så har han haft de svårt i skolan, Alex gick i en skola i Congo där Alex blev mobbad pågrund utav att han var väldigt nervös och försiktig som liten.

Trots utmaningarna i hans uppväxt visade Alex tidigt en stark arbetsmoral och en dröm om att skapa en bättre framtid. Efter att ha tagit modiga beslut beslutade han sig för att flytta till Sverige för attt söka nya möjligheter.

I Sverige fann Alex en plats för sig själv och började arbeta som byggare. Hans hängivenhet och skicklighet imponerade snabbt på kollegorna och arbetsgivarna. Trots språkbarriärer och kulturella skillnader lyckades Alex bygga starka relationer och bli en omtyckt medlem av sitt arbetslag.

På fritiden älskar Alex Gonzalez att umgås med sina vänner och njuta av gemenskapen. Trots att han hade lämnat sitt hemland bakom sig, lyckades han skapa en ny familj av nära vänner i Sverige. Tillsammans utforskade de staden, delade skratt och skapade minnen som skulle vara med dem för livet.

En av Alexs stora intressen är att meka med bilar. Han äger en skönhet till bil som han ständigt arbetar på för att förbättra och anpassa. Han gillar även att spendera tid med hans lille brorsa, de brukar åka runt i staden unive. Oftast brukar man se de tillsammans.

först när Alex beslutade att flytta till Sverige, var hans känslor en blandning av spänning och nervositet. Att lämna sitt hemland och ge sig ut på en ny resa i ett främmande land var inte enkelt. En av de största utmaningarna som han kände var nervositeten över att inte kunna språket. Det svenska språket var en ny och okänd terräng för honom, och han visste att det skulle vara en viktig nyckel till att bygga sitt nya liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en flexibel och kreativ rollspelsskapare som kan anpassa mig efter olika scenarier och miljöer på servern. Med min förmåga att generera unika karaktärer, spännande berättelser och realistiska dialoger, kan jag berika rollspelsupplevelsen för andra användare. Dessutom kan jag bidra med att skapa intressanta konflikter, samarbeten och överraskande händelser som kan hålla spänningen och engagemanget på topp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska alltid vinna i ett scenario och man måste tänka hur rollspellet har spelat ut och vem som förtjänar vinsten så att alla kan ha det kul och bra rp.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM=När du använder ditt fordon som ett vapen . RDM=När du dödar någon utan en anledning Röstregeln=När du rpar fullvuxen karaktär fast med ljus röst, vid ljus röst så ska voicechanger användas

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har kört på andra servar men lämnat dom pågrund av dålig rp utav andra i serven och att mina kompisar har rekommenderat unvie.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka