Accepterad LIAMO1337 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/liamo1337/

Ditt Hex-ID: 110000143cfaaa3 (Hex)

Vad är din discord tagg? liamotheking

Vem var det som bannade dig? Alibabas taxi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-27 194014.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag valde att ställa mig upp och skjuta istället för att rpa ordentligt på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde i grove street sedan får jag syn på triad och efter som jag var med där tidigare samt känner el gato lite skulle jag hälsa. Då hoppar triad ut och riktar på mig men jag hinner köra där ifrån, sedan kommer dom ikapp och råkar pitta mig lite och eftersom att jag vet att bilen inte tål ett skit samt att dom hade riktat på mig valde jag att hoppa ut och skjuta. Men när han dör gasar bilen av sig självt så jag blir påkörd och så säger jag typ bara "aj" eftersom jag blev stressad, sedan ser jag den andra bilen komma och då hinner jag precis ställa mig upp så att jag kan sjkuta han och därefter ta hans bil från platsen och dumpa den och ta en gängbil igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, bannen var helt korekkt lagd men jag skriver en överklagan för en chans att be om ursäkt för min kassa rp samt vill jag såklart inte vara bannad, utan jag vill gå in och spela och skapa roliga scenarion med vänner. Men som sagt bannen var helt korrekt lagt men jag ber om en till chans att visa bättre ifrån mig och spela för båda parternas vinning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått lite banns då och då ja men inte alls för ofta men dom allra flesta var när jag var ny och gjorde misstag som jag tagit stor lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag hade kunnat rpa ordentligt på skador samt spela för båda parternas vinning och bara tagit att bli kidnappad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att rpa ordentligt på mina skador samt att spela för båda parternas vinning!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka