Ej Antagen LIAMO1337 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: liamotheking

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff för att jag brinner för unives utveckling samt så är jag mogen och kompetent och jag har en väldigt hög arbetsmoral jag har även ett väldigt gott bemötande och jag har spelat här sen 2021 men tyvärr har jag varit så dum o lämnat vid vissa gånger men det kommer inte hända igen då jag verkligen vill få unive till en bättre server med fler mogna och unika spelare.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Kriminella rpn och lite av vissas polisers rp då jag tycker vissa har en väldigt låg nivå på sin rp och jag vill hjälpa folk att förbättra den samt ge förslag på hur jag tycker dem kan förbättra den

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att snacka ihop mig med staff teamet och tillsammans med dem försöka komma på en lösning på hur man kan förbättra rpn och göra servern till en roligare och tryggare plats, kommer komma på olika idéer på hur poliserna kan göra rpn roligare samt kriminella också då jag varit kriminell själv ett bra tag på servern så har jag själv idéer samt idéer på polisernas rp

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid ha ett bra bemötande och vara trevlig mot alla så länge dem inte behöver en rejäl tillsägning eller ifall dem är otrevliga och snackar skit sedan ska man alltid lyssna på dem som är högre inom staff teamet också och inte tjafsa emot ifall dem ber en göra en uppgift, man ska även ha en god arbetsmoral och vara trevlig mot sina medarbetare

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer göra så mycket arbete jag kan, sedan när jag har tid eller när det inte är så mycket spelare inne kan jag rpa lite. Om jag har saker planerat på dagen (privat saker) så gör jag det sedan när jag gjort det och är inne på datorn så gör jag staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat här sedan 2021 då började jag men jag har lämnat pga bans osv vissa gånger men har sedan ångrat det då jag inte har hittat en server lika rolig som unive och jag är här för att stanna senna gång och jag ångrar att jag lämnat dem föregående gångerna.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit helper här på unive innan så jag skulle säga att jag har gott om erfarenheter!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Krim ansvarig då jag rpar i gäng och vill fortsätta göra det för tillfället!

Tillbaka