Antagen LIAMO1337 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamotheking

Icke Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: liamotheking

Ange ditt födelsedatum 22 Oktober 2009

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för att jag har varit staff innan och jag har rätt bra koll på arbetet samt vilka uppgifter man gör. Jag har även spelat på unive sedan 2021, så jag har rätt bra koll på servern även samt har jag bra koll på rp. Jag har även märkt på senaste att rp nivån har spårat ur totalt och jag vill vara med och hjälpa samt bidra till att den ska förbättras samt så är jag mogen för min ålder och som sagt så har jag bra koll på rp. Jag är inte heller rädd för att ta rätt beslut eller ge rättvärdiga åtgärder.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Krim rpn har blivit katastrofal från många håll. I nuläget så åker folk bara runt och skjuter och kidnappar hej vilt och detta måste få ett slut. Jag har spelat som kriminell på unive bra många år nu så jag har bra koll samt att jag spelar som kriminell just nu och ser vad som sker i rpn.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag med hjälp av staff teamet tänker att vi speccar extra mycket på kriminella samt att vi ska arbeta som ett team och hjälpa varandra. Just nu känns det som att vissa staffs bara blundar för regel brott för att dom känner personerna eller bara inte ”orkar” ta ärendet, detta behövs ändras på och jag vill vara med på att ändra detta. Sedan så ska vi börja kolla på alla vinkar i scenariot och höra på allas sidor för att kunna ta ett rättvist beslut, detta känner jag inte riktigt att alla staffs gör i nuläget utan dom bara bannar utan att höra från allas sidor i scenariot. Så jag vill vara med och medverka på att ändra detta och göra staff teamet ännu starkare!

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska vara bestämd, mogen, rättvis och man ska kunna sätta ner foten. Man ska även inte vara rädd för att sätta åtgärder på folk för att man känner dom, utan man ska vara rättvis mot alla samt ge dom åtgärderna som behövs. Sedan ska man inte heller vara otrevlig eller hetsig i support ärenden utan man ska ta det lugnt och kunna förklara och samtala med personer.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att fortsätta som vanligt med mitt privat liv men jag kommer ändra på rp tiden. Jag kommer istället för att rpa i t.ex 4 timmar så kommer jag göra staff arbete i 3timmar sedan rpa 1timme om inte mer arbete behövs utföras.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela 2021 men då var jag icke medlem till ungefär 2022 sedan efter det så har det varit till och från för jag har gjort misstag och fått bans men dom har jag tagit lärdom ifrån och blivit en bättre rpare sedan så har jag även bara tröttnat på rp vissa gånger och därav slutat spela.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff här på unive tidigare med det var ett tag sedan nu. Men jag är redo för nya tag samt redo att visa framfötterna!

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Det ända som känns lite sådär är nog kriminell ansvarog eftersom jag rpar i gäng i nuläget men jag skulle ändå vara villig att bli kriminell ansvarig om jag får erbjudandet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka