Accepterad LIamo01 | Medlem ansökning [Hope Mikaelson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LIamo01

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? LIamo#4393

Vad är ditt födelsedatum? 26 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Mina karaktär heter Christofer Lagergren och hans dröm är att bli polis för han mamma hade inte så mycket pengar när han va liten så han vill inte att andra ska ligga på gatan som akt han gillar oså att hjälpa folk som inte mår så bra. Och när han va liten hade inte hans mamma så mycket pengar så dom hade inte råd med mat så ofta så ibland tog han med mat från skolan och gav han det till sin mamma och han själv. Men till slut efter ett litet tag så hitta hans mamma ett jobb och de t va ljust polis och en dag va han med henne på jobbet så han blev ganska inspirerad så sa han till sin mamma att en dag ska jag oså bli polis. Han hade lita bra betyg och lite dåliga han hatade matte med älskade idrott och so han tyckte de va mycket roligt och inspirerandes han hade lite bra betyg och lite dåliga. Men sen började mörkna hans mamma fick cancer och hade bara en vecka kavar att leva så han och hans pappa fick leva helt ensamma. Och åren gick tills han blev 18år. och hans dröm är att bli trafikpolis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill hjälpa till och utveckla servern och bidra med en bra rp rolig bra rp social rp och roliga scenarion. Och hålla gatorna mycket tryggare. jag kan bidra med snäll rp och inte va så himlauppkäftig mot folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man alltid inte ska vinna ett scenario. Vi säger att man är i en skottlossning och man vet att man kommer vinna så kan men ge dom andra visenten. Om detta kan hållas på serven så kommer rp vara mycket roligare och det kommer vara roligt för alla som spelar.

Hur hittade du Unive? genom min kusin som spelade på denna servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka