Ange ditt födelsedatum: 24 December 2006
Vad heter du på discord? S0ur#0889
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 90
Hur aktiv kommer du att vara? Ja varje dag
Vad heter du? Frank Johansson
Hur gammal är du? 21
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja har simmat mycket under mina år
Varför vill du bli polis? För det känns som ett jobb för mig och det ser väldigt kul sen så händer det ofta mycket saker
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man gör rättvisa och inte bryter mot reglerna själv
Vad vet du om yrket i helhet? Nej i så mycket
Har du några tidigare erfarenheter? Nej
Hur är du som person? Jag är en glad rolig person som kan köra väldigt bra och har tålamod och är inte lättkränkt det behövs väldigt mycket för att knäcka mitt humör
Är det något vi bör veta om dig? Att jag är en väldigt snäll person som vill göra det rätta sen är jag jävligt bra på att köra i snabb fart
Vad heter du på discord? S0ur#0889
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 90
Hur aktiv kommer du att vara? Ja varje dag
Vad heter du? Frank Johansson
Hur gammal är du? 21
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Ja har simmat mycket under mina år
Varför vill du bli polis? För det känns som ett jobb för mig och det ser väldigt kul sen så händer det ofta mycket saker
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man gör rättvisa och inte bryter mot reglerna själv
Vad vet du om yrket i helhet? Nej i så mycket
Har du några tidigare erfarenheter? Nej
Hur är du som person? Jag är en glad rolig person som kan köra väldigt bra och har tålamod och är inte lättkränkt det behövs väldigt mycket för att knäcka mitt humör
Är det något vi bör veta om dig? Att jag är en väldigt snäll person som vill göra det rätta sen är jag jävligt bra på att köra i snabb fart