Nekad Liamo | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S0ur

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803361061/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? S0ur#0889

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 1999

Berätta om din karaktär. Jag är 22 år
Jag har ett kriminellt förflutet samt hela min släkt så det går i arv. Jag har intressen av motorer, fordon, vapen
Jag är glad och bussig men kan bli riktigt arg på folk t.ex. om dem kör över en utan anledning eller bara slår en och annat

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna ha mer möjligheter samt om jag blir det så kommer jag sprida servern till alla i min stream och minna vänner för det är en rolig server och finns mycket att göra och ännu mer om man blir medlem sen så om jag blir medlem så kommer jag hjälpa till så mycket på servern jag kan för att den ska bli bättre

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att alla är glada och snälla sen att det finns jätte mycket saker att göra som är roliga. Sen så alla som är support och högre vill verkligen hjälpa till. Sen tycker jag om att man kan skaffa importbilar för bra pris och att det man betalar för får man

Hur hittade du Unive? Genom stream och vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? kunna reglerna med rollspel och fatta vad det är samt att hjälpa till och Att lära mig hur man kör och sen hjälpa till med nya på rollspel och leva som vanligt fast i ett spel

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna få jobba med det jag vill sen att va kriminell/gå med i heven tror jag dem heter men tycker om dem, köpa importbil och motorcykel om det finns sen att ha kul va glad följa reglerna och lära känna folk i spelet så dem vet vem jag är

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har alltid spelat på denna och kommer fortsätta med det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka