Nekad Liamo | Medlem ansökning [Kurden4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? ✞♰†LIAM†♰✞

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Stefan Blad är en ung man på 26 år och snart 27 som bor i staden Unive. Han är känd för sitt glada och vänliga sätt och han älskar att umgås med andra människor. Stefan är väldigt social och tycker om att vara i sällskap med både familj och vänner.
Från en tidig ålder har Stefan haft ett stort intresse för fordon, ett intresse som han delade med sin pappa. Tillsammans har de spenderat otaliga timmar med att skruva på bilar och motorcyklar, vilket har gett honom både praktiska färdigheter och fina minnen. Hans dröm är att jobba på Mekonomen och är en tanke han lekt med länge. Han ser fram emot möjligheten att få arbeta med det han älskar och hoppas att han snart kommer bli anställd där.
Samtidigt finns det en annan dröm som lockar Stefan och det är att bli polis. Han har bestämt sig för att vänta med att följa den drömmen tills han fyller 30 år kanske för först vill han jobba på Mekonomen om han blir anställd och se var det leder honom. Han tror att dessa år kommer att ge honom värdefull livserfarenhet och perspektiv som kan vara nyttiga i en framtida karriär inom polisen. Utöver sitt arbete och sina framtidsdrömmar, njuter Stefan av att ägna sig åt fritidsaktiviteter som airsoft och paintball. Han tycker att dessa aktiviteter är otroligt roliga och de ger honom en chans att koppla av och ha kul med sina vänner. Tidigare brukade han delta i dessa aktiviteter en gång i veckan, men sedan han flyttade till Unive har han fått skära ner på dem lite.
Trots att Stefan har fått anpassa sig till ett nytt liv i staden, trivs han bra. Han har ett starkt närhet av familj och vänner som stöttar honom och han hoppas att framtiden kommer att vara ljus. Med sin positiva inställning och viljan att följa sina drömmar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldig hög RP nivå och har 3,6 års erfarenhet av det genom massa olika servar och kommer använda /me eller /sme för att rpa på skador när man inte är helt död för jag kommer trycka U för att jag har skadat mig sen kan jag också säga åt andra att skärpa sig eller ha bättre ton om andra är konstiga och är jobbiga eller säger olämpliga ord så kan jag säga åt nån att hjälpa han så han kanske får kick bara för att han inte skavarna där eller om jag kan fixa så de inte är så störiga och vill spelas på denna server för ni har hög RP nivå på eran server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att det inte ska vara jag och ska bry mig om andra samt med att inte vinna för det kan spåra ut och låta de andra ta över för det kan bli bättre så RP nivån inte ska gå ner och det tillslut blir en 100k or die server och det vill vi inte.
Så ska försöka att hålla RP nivå uppe så bra som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och ja det kan jag, OOC är bara för frågor och hjälp, VDM är att inte döda nån med bil utan någon anledning, RDM är att man inte för döda nån random utan anledning, Powergaming är när man ska rp på de skador man får, Combat logging är när man loggar ut ur en secario eller när nån riktar vapen och kidnappar eller att man combat loggar när man är död, FearRP är när man ska bry sig om sitt lic och inte ska springa när nån riktar vapen mot en, NLR är att man inte ska komma ihåg något från när man har dött tills man har vaknat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på jätta många olika servar typ som Valon, Vation, Swewawe, lite Unive innan men saknar det nu för unive är det ända servern som har bra rp och många spelare annars så lallar folk bara och unive är stort det bästa servern sen har hag också spelat mycket 100k or die server men det är bara lall men sen har jag också spelat på centralen RP men det var länge sen och har spelat FiveM snart i 3,6 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tyvärr inte

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit sin intervju i tid!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka