Nekad Liamo | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

S0ur

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803361061/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? S0ur#0889

Vad är ditt födelsedatum? 24 December 2000

Berätta om din karaktär. 22 år gammal
Jag har kriminellt förflutet samt hela släkten och har suttit inne mycket under mina år
Jag är väldigt glad person men kan bli väldigt arg under vissa omständigheter tillexempel om någon skulle köra ini mig när dem har rött
Jag tycker om vapen bilar och motorer samt att förhandla

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna ha mer möjligheter samt att om jag blir det så kommer jag sprida servern till alla mina vänner som spelar samt att jag kommer säga bra saker om den till folk och på min stream så dem joinar och om jag blir det så kommer jag köpa importbilar så kommer ni och jag tjäna på det

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att alla är glada och snälla sen att det finns jätte mycket saker att göra som är roliga

Hur hittade du Unive? Genom stream och vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att lära mig hur man kör och sen hjälpa andra som är nya på rp inom sin tid

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna va krim köra runt med importbilar/ha kul skaffa vänner och sen att många ska veta vem jag är på ett bra sätt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej har alltid spelat på denna och kommer fortsätta med det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka