Accepterad Liammm | Medlem ansökning (KAPTEN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liammm

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liamm #8536

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär som heter Lars Larsson och är 35 år gammal. Lars är en ny kille som precis flyttad in i staden. Han letar efter folk han kan ha vid sig och känna sig säkra med och kunna a kul med. Lars är en kille som gillar att åka med sin bil runt och ha kul med vänner som han har hittat. Hans intressen är bilar och fordon, han har haft det intresset hela sitt liv och kan ganska mycket om just bilar. Lars bor ensam med sin hund och Lars och hans hund är bästa vänner och har levt med varandra under många år. Hans mående är ganska ledsamt då båda hans föräldrar gick bort i en bil olycka för några år sen. Det ända han har kvar från dom är hunden och bilen. han fick båda dom av sina föräldrar i present när han fyllde 23. Men han är en ganska snäll och trevlig kille bara man är snäll tillbaks mot Lars. Han tänker mycket på andra och gör allt för alla ska ha det bra och inte må dåligt. Men nu lever han nyinflyttad i staden och försöker hitta nya vänner att umgås med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Inte göra saker man inte skulle gjort i verkliga livet. Och Inte ta information utanför spelet och RPa på det.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att min karaktär inte alltid kan vinna ett scenario och att man måste ge upp och förlora vissa gånger. Och man måste inse att man inte själv kan vinna alla gånger och att man måste ge upp och förlora vissa gånger beroende på vilket scenario det är.

Hur hittade du Unive? jag hittade det genom att mina vänner spelade det, då ville jag testa och sen tyckte jag det va kul.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka