Nekad liamloof | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

liamloof

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liamloof

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Krille kan framstå som en otroligt lugn och sansad person inför andra människor och det ska krävas mycket eller en fysisk konflikt för att Krille ska
blossa upp. Krille känner liksom att, vad andra säger, det betyder inget liksom. i lumpen skämtade några att Krille var psykopat för att jag var så lugn.
Krille är väldigt lätt att prata med och att han ska förstå vad andra menar med deras meningar osv, Min karaktar är en vanlig medelklassare med stora intressen inom fordon/mekaniker.
Min del i staden kommer hjälpa allt och alla som har krångel med bilen eller annat fordon. Jobbade med bilar båtar och några flygplansmotorer där jag bodde innan men blev ersatt av
svartjobbare som inte behövde skattas. HELT emot svartjobb då det bara förstör i slutändan. Har tidigare jobbat som mekaniker enda sen jag tog studenten och kommer fortsätta tills
kroppen inte tillåter. Är överlag en trevlig medborgare som är berädd att ta steget till nästa nivå och skapa en firma där jag personligen anställer folk. Heter Krille och kommer
från Stockholm är en singel kille på 28 år som verkligen brinner för fordon och även andra praktiska delar inom mekaniska gränser. Dock skulle jag vela dubbeljobba då jag inte
som det ser ut i nuläget tänker skaffa familj. Nån form av Sjukvårdare hade varit otroligt roligt och känner att jag har det som krävs då min föredetta flickvän var inblandad
i en skjutning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med seriöstrp vilket innebär att jag kommer följa alla regler på servern efter som jag verkligen vill spela på denna server har velat de längre

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar så att båda parterna i ett scenario kan vinna för det gör scenariona mycket roliga

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM= döda nån med fordon förbjudet rdm = döda nån random utan ett senario bakom det suntförnuft = gör något som du inte skulle gjort i verkligheten som köra runt i polisbil

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på många 15+ serverar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad. texten är plagierad. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka