Nekad liamlivia | Medlem ansökning [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liamlivia

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Lindén Andersson

Vad är ditt discord namn? mr.andersson0909

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jan Täcktor 1989-12-24

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? pengarkåt, social, bilälskare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nyinflyttad i staden, Han lämnade sin familj i las palmas p.g.a hans familj aldrigt trodde att han skulle klara av sjukvårds yrket vilket han satsar nu på att bevisa sin familj att det hade fel, hans framtids planer är så klart att bli sjukvårdare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå och bidra sjukvården vilket är viktigt för att få en så bra rp server som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om jag blir t.ex. hotat med kniv med pengar så ska jag ge pengarna, eller gör man ett rån så göra jag ett misstag så gynnar polsierna vilket skapar en roligare upplevelse och en bättre verklighets efterliknelse

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait vilket innebär att man försöker göra något olagligt bara för att få polisen uppmärksamhet, combat logging är när man lämnar servern t.ex. när man blir rånad för att inte bli av med sina pengar

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
24 timmar har gått

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka