Accepterad LiamLiam00 | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Liam..

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ange ditt födelsedatum 27 September 2007

Vad heter du på discord? Liam.#4192

Mellan vilka tider kan du oftast spela? skoldag: 14-23
helg: 09-01
lov:

Hur länge har du spelat på Unive? 3-4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade /kick elr möjligtvis /svban beroende på situationen på alla copbaiters som kommer fram till mig för att de förhindrar mitt arbete och de andras arbete Jag hade också /dv på alla bilar som står mitt på gatan och blockerar vägar ett exemple på när det hände var när jag patrullerade i stan och då såg jag att det stod tre stycken bilar mitt i vägen och det kom en bil i hög hastighet och körde in i dom bilarna så att bilen gick sönder. Jag hatar när folk lämnar bilar imitten av vägen.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på denna server eftersom att det är den ända server jag spelar på och jag känner att när jag är polis och det finns copbaiters så går inte någon åt det och om jag blir servervakt så känner jag att jag kommer bidra med det bästa jag kan för att bli så bra servervakt och den mest aktiva servervakten på hela servern. Jag känner att jag vill ta ett till kliv så inte bara vara medlem och polis utan jag vill också vara servervakt och hjälpa server så mkycket jag kan.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag hade /kick elr möjligtvis /svban på alla copbaiters beroende på situationen. jag hade också varit mycket aktiv ock /kickat eller /svbannat alla som tex lallar och copbaitar och de som pratar ooc. Jag hade bidragit med så mycket jag kan för att göra denna server till den bästa servern.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är aktiv mycket och när jag patrullerar så är det många copbaiters och lallare o.s.v som jag hade kunnat /kick eller /svbannat. Jag kommer hjälpa till mycket och kommer vara mycket aktiv så därför ska just jag bli servervakt.

Varför vill du bli servervakt? För att när jag patrullerar som polis så är det 100-tals copbaiters, lallare och folk som pratar ooc och då vill jag kunna ge dom ett straff alltså kick eller svban för att det är många av mina /reports som inte blir besvarade/ingen support+ hjälper mig.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Bra för att jag har läst på reglerna och massa kompisar har lärt mig massa kommandon tex /kick, /svban, /dv, /toggleid som jag gärna vill ha tillgång till för att det är könt att ha, /who, /trust, /detrust.

Är du whitelistad på serven? Jag är medlem så svar ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja men alla mina bans är från när jag var ny tex jag var ny på servern och spawnade torget och gick fram till en person och sa "Vad tycker du om denna server?". Men jag kunde inte reglerna då. Och resten är också när jag var ny. Jag har dock fått en ban precis innan jag blev polis alltså 5 väcker sedan och den bannen var powergaming då jag blev påkörd och han sa att jag inte skulle rp:a på det och då blev jag bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på denna fantastiska server.

Tillbaka