Inaktuell Liamkonradsson | Räddningstjänsten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamkonradsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 19 April 2011

Vad heter du på discord? real_lulle

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 750 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? jag kommer att vara aktiv väldigt mycket då jag inte har sätt räddningstjensten vara så aktiv och därför vill jag steppa upp och göra den aktiv så att vi kan hjälpa folk så att staden ska vara i bra lägge/trygg. jag är kanske aktiv mellen 10:00 till 02:00 på lov och helger men på vardagar så är jag aktiv mellan 16:00 t 22:00 ungefär

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer att vara inne jätte ofta då jag vill göra detta jobbet så aktivt som möjligt. jag vill hjälpa dem folken som behöver hjälp.

Hur många timmar har du på FiveM? 750 timmar

Vad heter du? Lion Karlsson

Hur gammal är du? 23 år är jag ingame.

Har du B och C-Körkort? Ja

Varför ska du bli anställd? jag vill bli anställd för att jag vill göra denna kåren så aktiv som möjligt. jag har inte sätt dem så aktiva så det jag ska göra är att göra denna kåren mycket aktiv.

Varför ska du bli brandman? jag vill bli brandman för att hjälpa staden ifall det händer någon brand eller en trafik olycka eller något större. jag har tidigare erfarenhet inom detta jobb och det är därför på ett vis att jag ansöker till detta för jag vet att jag kommer kunna hantera detta på ett bra sätt.

Tidigare erfarenheter inom räddningstjänsten? ja jag har tidigare erfarenhet inom räddningstjänsten.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? radiodisiplin är att man vill ha radion så tyst så om möjligt. t.e att jag är uppe i en trafik olycka och det är folk som bara skriker och jag inte hör vad dem andra säger på trafik olyckan, då kan man säga radipdiseplin till alla och det betyder att radion ska vara knäpp tyst

Du får larm om brand, vad gör du då? jag sätter mig i brand bilen sedan agerar jag direkt väg till branden för att branden inte ska sprida sig så att hela staden går under. så jag kommer vara jätte snabb med att agera på olika larm.

Du får larm om en trafikolycka, hur ska du agera när du kommer fram på platsen? jag säger till kolegorna att vi fått ett larm om en trafik olycka. alla hoppar in i bilen och vi åker ditt så snabbt som möjligt. när vi kommer till platsen så ser vi att ambulans och polis är där. bilen kanske är upp och ner och då är det vi som måste hjälpa till efter som dt är vi som måste klippa upp dörren så att han som är skadad kommer ut snabbt och säkert.

Har du några andra frågor? nej det har jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka