Inaktuell Liamkonradsson | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamkonradsson

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Konradsson

Vad är ditt discord namn? liamww0962

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lion Karlsson han kommer att vara 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll hjälpsam och rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Lion Karlsson och är uppväxt i Sverige men har utländska föräldrar, Lion var fattig i en stor del av sin barndom och hängde med stökigt folk vilket snabbt ledde till att Lion började hålla på med kriminella saker som att sälja droger. En dag när Lion softa med sina vänner som blev han tagen av polisen och tagen med massa droger och en kniv på sig vilket ledde till att han åkte in i fängelset, när han kom ut ville inte någon i hans familj ha kontakt med honom och lämnade honom ensam på gatan. Nu hoppas Lion på att kunna ta sitt liv till en bra sida och skaffa jobb och vänner inne i Unive staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med social och rolig rp, kommer försöka hålla en hög rp-nivå på servern och skapa roliga scenarion på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja, t.ex. om jag hamnar i ett scenario med polisen så kan jag förlora det scenariot mot dom men ändå skapa ett scenario som blir roligt för båda parterna. Med det sagt att man ska kunna förlora ett scenario och inte bara köra för sin egen vinst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, har brutit mot regler och fått ban utav det men har lärt mig att man ska följa serverns regler så händer inget

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming kan vara att man inte rpar på skador eller att man bara spelar för makt och pengar. Combat-logg att man quitar spelet under scenario för att undvika det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan har en ansökan uppe

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka