Liamkonradsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 12
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam konradsson
Vad är ditt discord namn? YAZIN KARLSSON/liamww0962
Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: per ohlsson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? mycket hjälpsam rolig och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: karaktären kommer från en fattig familj och gör vad som helst för att han ska komma dit han vill i livet och funderar på om han ska följa den lagliga vägen och starta sin karriär som polis eller om han ska satsa högre och tjäna stora pengar som kriminell. han är också mycket bil intresserad och skulle tänka sig bli en bil försäljare.
Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket rp och hjälpa till md mycket. och om det händer något så ska man ju försöka säga till dem annars kan man ju ringa polisen bara för att säga att dem ska stoppa dom.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? asså jag kanske vinner många gånger men jag vill inte att bara jag vinner utan jag vill ju också att andra vinner också så att det ska vara jämt. om du fatta vad jag menar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot någon regel. men jag har dock blivit anklagad för något jag inte har gjort. för om någon gör något dumt så brukar det vara så att dem skyller på mig ibland.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: att man använder fordon som ett vapen. copbait: är att man vill ha polisens uppmärksamhet. rdm är att man går till någon och slår den utan anledning.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? e nej tyvärr
Vad är ditt discord namn? YAZIN KARLSSON/liamww0962
Vad är ditt födelsedatum? 19 Maj 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: per ohlsson
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? mycket hjälpsam rolig och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: karaktären kommer från en fattig familj och gör vad som helst för att han ska komma dit han vill i livet och funderar på om han ska följa den lagliga vägen och starta sin karriär som polis eller om han ska satsa högre och tjäna stora pengar som kriminell. han är också mycket bil intresserad och skulle tänka sig bli en bil försäljare.
Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket rp och hjälpa till md mycket. och om det händer något så ska man ju försöka säga till dem annars kan man ju ringa polisen bara för att säga att dem ska stoppa dom.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? asså jag kanske vinner många gånger men jag vill inte att bara jag vinner utan jag vill ju också att andra vinner också så att det ska vara jämt. om du fatta vad jag menar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har aldrig brutit mot någon regel. men jag har dock blivit anklagad för något jag inte har gjort. för om någon gör något dumt så brukar det vara så att dem skyller på mig ibland.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: att man använder fordon som ett vapen. copbait: är att man vill ha polisens uppmärksamhet. rdm är att man går till någon och slår den utan anledning.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? e nej tyvärr