Accepterad Liamjul | Medlem ansökning [ABBA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamjul

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197987053530/

Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? kungen#3575

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Samuel och är 22 år gammal. Hans uppväxt var bra och han hade inga problem med några saker i sitt liv. Det enda som han hade svårt med var att han hade dyslexi, vilket gjorde så att han hade det väldigt svårt i skolan och han hade det svårt att skriva och läsa saker snabbt eller på en normal fart. Han vart även mobbad i skolan av detta vilket gjorde hans liv ännu svårare. Han hade en mamma och pappa som bodde tillsamman och dom jobbade som poliser. Detta tyckte Samuel verkligen om eftersom han tycker om yrket och han följde oftast med sin mamma och pappa till jobbet. Självklart inte då ut med i polisbilen, utan med till kontoret. Men vissa gånger så fick han inte följa med så han fick stanna hos sin farmor. Och detta gjorde honom extremt ledsenför att han verkligen älskar yrket. När han var hos sin farmor så brukade dom baka och detta tyckte han om, men inte lika mycket som polis yrket. Han var oftast distraherad av sina polis leksaker han hade fått av farmor. När Samuel kom till högstadiet så hade hans dyslexi inte så mycket påverkan på hans liv och var så mycket bättre på saker och ting inom skolan. När Samuel blev 26 så bestämde han att flytta till en ny stad som han blivit tipsad om. Staden hette "Unive Roleplay" . Han bokade direkta planet och började sin resa. När han var framme så vart han helt chockad. Han såg en så fin stad han aldrig har sätt någonsin. Han bestämde sig efter många dagars tänkande att bosätta sig i denna fina stad och börja sitt liv där.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde få bli medlem då jag kan bidra med unik RP nivå, jag kan skapa väldigt många och roliga scenarion när jag spelar. Jag kommer att bidra med en stor social RP också mellan mig och mina med karaktärer på så sätt som att vara glad och rolig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer jag bidra med hög RP nivå eftersom att jag har tidigare erfarenheter på andra servrar samt denna. Såklart kommer jag ha seriösa scenarion samt roliga scenarion, jag vill även dela med mig utav min RP vilket gör RP andet roligare för andra samt en själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att oavsett om man är kriminell i spelet eller polis exempelvis så ska man sträva efter att det ska vara lika kul för båda parterna, det är ju inte kul att spela ett spel när man hela tiden misslyckas så därför bör man spela fairplay så att alla på serven tycker att det är kul och att man vill fortsätta spela vidare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom flera vänner. Jag har också tittat på youtube under en lång period för att den perfekta serven och entligen har jag hittet den.

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Godkänd efter muntlig intervju! Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka