- Meddelanden
- 57
- Reaction score
- 4
Ange ditt födelsedatum: 2 Juli 2007
Vad heter du på discord? Liamjo10#9273
Är du medlem? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? 200 men har kört mycket hos min kompis
Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara jätte aktiv
Vad heter du? Liam
Hur gammal är du? 14
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? Nej
Varför vill du bli polis? För att jag vill skydda staden mot hot och hjälpa andra människor i fara men också om man behöver något
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att skydda folket och att förebygga och förhindra att brott sker
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet en hel del för att jag har varit polis på en annan server som heter jrp och det är en engelsk server men jag kan en hel del
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis på en server som heter Jrp. det är en engelsk server men jag ska kunna en hel del endå
Hur är du som person? Jag är trevlig och jag beter mig på ett bra sätt
Är det något vi bör veta om dig? Nej tror inte det
Vad heter du på discord? Liamjo10#9273
Är du medlem? Nej
Hur många timmar har du på FiveM? 200 men har kört mycket hos min kompis
Hur aktiv kommer du att vara? Jag kommer vara jätte aktiv
Vad heter du? Liam
Hur gammal är du? 14
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? Nej
Varför vill du bli polis? För att jag vill skydda staden mot hot och hjälpa andra människor i fara men också om man behöver något
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att skydda folket och att förebygga och förhindra att brott sker
Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet en hel del för att jag har varit polis på en annan server som heter jrp och det är en engelsk server men jag kan en hel del
Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit polis på en server som heter Jrp. det är en engelsk server men jag ska kunna en hel del endå
Hur är du som person? Jag är trevlig och jag beter mig på ett bra sätt
Är det något vi bör veta om dig? Nej tror inte det