Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199186502191/
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? liamhej11#7579
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2008
Berätta om din karaktär. Olle Larsson är 30 år gammal hans intressen är fordon och han skulle vilja jobba på autoexpressen eller mekonomen. Olles pappa jobbade på mekonomen så olle fick följa med ibland och hjälpa till. Hans dröm är att jobba med bilar. Olle är en person som skulle kunna prata med alla som är i hans närhet för att han är så snäll. Hans största dröm är att gå i sina pappas linjer och jobba på Mekonomen, för att bilar är hans kärlek just nu tills han skaffar sig en tjej som är snäll och har bra personlighet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är seriös rp till skillnad får andra serverar och servern är seriös och det är aktive staffs som tar bort allt lallande så att det blir bättre scenarion och högre rp nivå. Jag skulle också påverka server med att jobba på mekonomen,falck eller autoexpressen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Seriöst rp, roliga spelare bra rp nivå
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på tiktok,twitch och yt
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ge bra rp från mig vara trevlig mot folk jag rpar med och att ha roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ge bra rp från mig vara trevlig mot folk jag rpar med. kunna göra mycket för unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam
Vad är ditt discord namn? liamhej11#7579
Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2008
Berätta om din karaktär. Olle Larsson är 30 år gammal hans intressen är fordon och han skulle vilja jobba på autoexpressen eller mekonomen. Olles pappa jobbade på mekonomen så olle fick följa med ibland och hjälpa till. Hans dröm är att jobba med bilar. Olle är en person som skulle kunna prata med alla som är i hans närhet för att han är så snäll. Hans största dröm är att gå i sina pappas linjer och jobba på Mekonomen, för att bilar är hans kärlek just nu tills han skaffar sig en tjej som är snäll och har bra personlighet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det är seriös rp till skillnad får andra serverar och servern är seriös och det är aktive staffs som tar bort allt lallande så att det blir bättre scenarion och högre rp nivå. Jag skulle också påverka server med att jobba på mekonomen,falck eller autoexpressen.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Seriöst rp, roliga spelare bra rp nivå
Hur hittade du Unive? Jag hittade unive på tiktok,twitch och yt
Vad har du för mål med ditt rollspel? Ge bra rp från mig vara trevlig mot folk jag rpar med och att ha roligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Ge bra rp från mig vara trevlig mot folk jag rpar med. kunna göra mycket för unive
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej