- Meddelanden
- 502
- Reaction score
- 15
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? meko
Vad heter du IRL? Liam
Vad heter du på discord? L1am#7258
Hur gammal är du? 14 fyller 15 om 40 dagar
Hur länge har du spelat på Unive? 11 månader typ
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? vad jag inser har meko varit jätte inaktiv så jag tycker att jag hade varit rätt person för de för att jag spelar på unive mer en 5 timmar per dag o kmr göra meko till en plast där de kommer va jätte många aktiva folk för jag minns för länge sen där de va massa folk som jobba på meko o alla var där så de jag kommer utveckla meko är att anställa så många folk . jag kommer försöka göra roligare event liknade o samarbeten
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? nej inte inom chef men jag har jobbat på typ alla jobb som finns på unive
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne mer en 5 timmar per dag om inte mer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? Liam
Vad heter du på discord? L1am#7258
Hur gammal är du? 14 fyller 15 om 40 dagar
Hur länge har du spelat på Unive? 11 månader typ
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? vad jag inser har meko varit jätte inaktiv så jag tycker att jag hade varit rätt person för de för att jag spelar på unive mer en 5 timmar per dag o kmr göra meko till en plast där de kommer va jätte många aktiva folk för jag minns för länge sen där de va massa folk som jobba på meko o alla var där så de jag kommer utveckla meko är att anställa så många folk . jag kommer försöka göra roligare event liknade o samarbeten
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? nej inte inom chef men jag har jobbat på typ alla jobb som finns på unive
Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne mer en 5 timmar per dag om inte mer
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? ja