Accepterad liamgahnis | Ban överklagan [Aryan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am

Icke Medlem
Meddelanden
502
Reaction score
15
Länk till din steam profil: gahnstroliam

Ditt Hex-ID: GAHNISLIAM#1244

Vad är din discord tagg? en röd huvud

Vem var det som bannade dig? @aryan

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? titta de ät en kille som jag sa att han va dålig på siit jobb för han hade inte tagit av sin namn bricka sen slår han när mig sen åker jag där ifrån sen hoppar jagf ut från min bil vid pirens polisstatoin s3en är de samma tre folk som slåg mig så dom slår mkig igen sen tar en kille fram ett basebollträ fast jag ville alldrig slå någon alla dom andra slås sen dog en kille sen kunde jag inte ta upp han fast han va död och så mslåg jag han för var död så jag gjode så jag kunde ta upp han men så blir jag bannad för de dom andra slågs jag slåg ett slag sen den killen med basebollträ var de som gjorde rdm och en kille körde på osas hela tiden med bil så de är vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom trodde de va jag som slåg dom men de var inte jag de va typ 8 paRS PÅ SAMMA PLATS JAG SKEV SJÄLV I OOC RDM VDM FÖR NÅGON KÖRDE PÅ MIG TRE GÅNGER OH SÅ SLÅG FOLK MIG FÖR INGET TING MEN JAG HAN TA BLOSTER

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. titta de ät en kille som jag sa att han va dålig på siit jobb för han hade inte tagit av sin namn bricka sen slår han när mig sen åker jag där ifrån sen hoppar jagf ut från min bil vid pirens polisstatoin s3en är de samma tre folk som slåg mig så dom slår mkig igen sen tar en kille fram ett basebollträ fast jag ville alldrig slå någon alla dom andra slås sen dog en kille sen kunde jag inte ta upp han fast han va död och så mslåg jag han för var död så jag gjode så jag kunde ta upp han men så blir jag bannad för de dom andra slågs jag slåg ett slag sen den killen med basebollträ var de som gjorde rdm och en kille körde på osas hela tiden med bil så de är vdm

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jua för de va do m som slog mig hela tiden och dom körde på mig jag var vden som skev i ooc att de va vdm och rdm men så blir jag bannad för de

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte hoppa ut ur min bil när dom ville slå mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej för de va dom som slåg min och körde på mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

du kommer få en unban, men ser jag något liknande igen så kommer du inte bli unbannad. Läs igenom reglerna noga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka