Accepterad liamgahnis | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am

Icke Medlem
Meddelanden
502
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243210821/

Ditt Hex-ID: HEX ånga;11000014c783045

Vad är din discord tagg? GAHNSILIAM

Vem var det som bannade dig? akam o någon annan

Hur lång tid var din ban? alltid

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag råka joina en discord som börja skicka massa länkar till alla på min discord och jag blev bannad på en massa discords för jag rtryckte på en länk o då så kom jag in på en discord sen så blev jag bannad på unive discord och krim disorden för jag blev hackad typ men jag ghar fixat allt nu så inget mer händer på min discord o nu hoppas jag att jag kan bli unbannad och få tillbaka mina roller för de va aldrig jag som skicka alla dessa länkar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag trycke på en länk så kom jag in på disord o då joina jag men då så skickar den ut en massa länkar på disord så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för jag blevg hakad eller botad på något sett för jag tryckte på en länk sen spammar den en massa länkar o de kunde jag inte gjort något åt jag skrv men att jag blev hackad poå unives discord men jag blev bannad en då

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nejjj

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ibnte trycka på okända länkar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte trycka på konstiga länkar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp hopppas allt går o fixa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka