Nekad liamgahnis | Ansökan till Servervakt[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

L1am

Icke Medlem
Meddelanden
502
Reaction score
15
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad heter du på discord? L1am#7258

Ange ditt födelsedatum 31 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar o går till skolan sen när jag kommer hem så spelar jag och lite sånt sen på kvällen så spelar jag ksk 4 5 timmat på en vardag o på helgen så ksk jag spelar 10 timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? snart ett år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 35-36 de flesta var när jag var nu för då viste jag inte va rpa va så jag blev bannad 2 gånger i veckan typ men nu så vet jag hur man rpar och reglerna så nu blir jag typ aldrig bannad längre och så blev p bannad en gång när jag va ny o de och de kommer inte hända igen

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt är för att underlättaför en staff eller mod sv kan typ om de står en bil på gatan i sönder så kan jag dva den eller så kan jag kicka folk som lallar o lite sånt och en servervakt ska underlätta för staffs o vi ska sköta våra perms o inte missbruka de

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill kunna hjälpa staff o underlätta för att folk som lallar och en sak när jag spelar så 'är de folk som vdm folk rdm och bara lallar o bryter mot regler för jag vill bli servervakt för att jag vill kunna se deras id när dom gör fel så jag kan klippa med deras id så vi kan få bort folk som inte vill rpa o bara förstöra

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att jag är chef o tar alla pengar från kassan o köer bilar och sånt och jag kan typ göra abuse när jag är i ett scenario o nästan dör av hunger så kan jag ressa mig så jag får hp o de eller om jag anväder mina perms som att jag hoppar när från ett berg sen ressar mig för att komma undan o de får man inte göra och om man skulle göra de så blir man av med sin servervakt
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top