Accepterad Liambum | Whitelist ansökning [Kela] [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3ogo

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Liambum/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Liambum#5733

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en svensk kille som är 26 år gammal. Han har ända sen han var liten älskat polisen. Han största dröm hade varit att börjat inom polis yrket. På hans fritid brukar han kolla på mycket kriminal dokumentärer eller filmer och serier som Johan Falk. Han är en glad kille som ser väldigt posetivt på det mesta. När han blev runt 20 år och tänkte börja som polis kom viktigare saker imellan och han kunde inte bli polis. Han gick då in i en mindre deprission och gick in i vägen. Han har sen dess varit instängd i sitt hus för det mesta och inte viljat jobba. När han fyllde 25 började han ta tag i sitt liv och håller fortfarande på att försöka skaffa ett jobb.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad eftersom jag kommer ha seriös rp och kommer vilja jobba inom något utav blåljus yrkena. Jag tycker det är skit-tråkigt när det t.ex inte är inne några sjukvårdare eller poliser därför kommer jag vilja bli något utav dem och vara så aktiv jag kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad eftersom det här verkar vara en av dem bästa servrarna i sverige. Mest spelare är inne här och det blir alltid roligare när det finns flera personer att interagera med.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive roleplay genomfivem sök meny och min polare rekommenderade den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? MItt mål med rolspel är att ha kul och det blir som roligast när rollspelet är på en hög nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på makt roleplay ganska mycket men ska nog sluta spela på makt för att börja spela på denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka