Nekad Liamark11 | Ban Överklagan [Theduc_k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liamark11

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199828192367/

Ditt Hex-ID: steam:11000016f564c6f

Vad är din discord tagg? gillardudill

Vem var det som bannade dig? Theduc_k

Bild på banmeddelande: MedalTVGrandTheftAutoVFiveM20260209005611072.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dem tyckte att jag fearrpa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad och vi var på en avskild plats och vi var inte i något gänghus och jag ville inte hålla upp händerna när han bärde mig på axeln för att när man håller upp händerna när man blir bärd på någons axel blir man helt böjd och det ser väldigt fel ut och man skulle aldig kunna hålla upp händerna så i verkligeheten. Sen så släppte han mig och då höll jag upp händerna och sen sluta han rikta och då börja jag rikta och då börjar han rikta mot mig igen och då sköt jag varnings skott mot backen framför han men då fortsatte han rikta och då tog jag ner händerna och sen sluta han rikta igen och då började jag rikta igen och så börja han också rikta igen och så tog jag ner vapnet och bara lät han ta det för orkade inte hålla på mer.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktig eftersom han slutar rikta på mig och då börjar jag rikta på honom och då börjar han rikta på mig igen och då väljer jag att lägga varningsskott framför hans ben men han tog inte ner vapnet utan han fortsatte att rikta så do tog jag ner vapnet och sen sluta han rikta mot mig och då börja jag rikta igen men då började han rikta på mig igen och sen lät jag honom ta vapnet för och sen vart jag bannad när scenarot var slut för fear rp och fick två krim varningar och indragen krim roll.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. körde i en radio bil

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit upp händerna när jag var på hans axel men det känns lite konstigt att hålla uppe händerna upp när man blir bärd på någons axel men jag skulle ha gjort det ändå och låtit han ta vapnet dirket plus han sa inget om att lägga ner vapnet när han släppte mig till marken.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka