Nekad Liam_olsson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam_olsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? funny___bunny

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Jens Åkesson. Han är 25år gammal och har få vänner han har en bästa vän som han är med varje dag. Dom gör allt tillsamans. Jens uppväxt var tuff han hade bara en mamma för hans pappa lämnade familjen när han bara var 1år. Hans mamma var alkolist och hade inte mycket pengar, men när hon väll hade pengar så slösa hon det bara på alkohol och cigaretter. Varje gång Jens kom hem från skolan så låg hon alltid i soffan jätte full. Istället för att vara hemma så var han ute med sin bästa vän Martin som alltid ställde upp för han. Jens intressen är bilar han älskar bilar, han gillar att sälja och köpa bilar hans favorit bil är bmw m5 som han har velat ha sen han var 10år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå. Jag ska försöka göra allt jag kan för att bidra till serverns bästa. Jag kommer göra scenarion som är roliga och som håller på en bra rp nivå. Varje gång nån lallar kommer jag skriva i report o försöka få dom bannade just för att bidra så mycket som möjligt till serverns rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska spela för makt och pengar. Man kan inte vinna alla scenarion. Det blir mycket bättre rp om inte alla spelar just för pengar och makt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igenom alla regler unive har. Combat log= Att man loggar ut om man blir tagen som gissla. RDM= Random deathmatch att man dödar nån utan andledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivem i ungefär 2 år så jag skulle säga att jag har en bra rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är lik min karaktär jag älskar bilar. Håller mig oftast väldigt lugn, och är väldigt rolig.

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? funny___bunny

Vad är ditt födelsedatum? 29 agusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Jens Åkesson. Han är 25år gammal och har få vänner han har en bästa vän som han är med varje dag. Dom gör allt tillsamans. Jens uppväxt var tuff han hade bara en mamma för hans pappa lämnade familjen när han bara var 1år. Hans mamma var alkolist och hade inte mycket pengar, men när hon väll hade pengar så slösa hon det bara på alkohol och cigaretter. Varje gång Jens kom hem från skolan så låg hon alltid i soffan jätte full. Istället för att vara hemma så var han ute med sin bästa vän Martin som alltid ställde upp för han. Jens intressen är bilar han älskar bilar, han gillar att sälja och köpa bilar hans favorit bil är bmw m5 som han har velat ha sen han var 10år. När han väll fick en så blev han överlycklig han var ute och körde med den varje dag. Som han älskade den han gjorde allt för den. En dag var han ute och körde med den som vanligt, han blev hungrig så han åkte ner till närmsta resturang. Inne på resturagen så var det än tjej där som han såg väldigt bra ut. Han gick fram och fråga om hon ville äta med han hon sa ja. Dom åt sedan åkte dom hem till Jens och hade en väldigt bra kväll. Nu har det gått 2 år och dom är tillsamans och har två barn och en stor villa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå. Jag ska försöka göra allt jag kan för att bidra till serverns bästa. Jag kommer göra scenarion som är roliga och som håller på en bra rp nivå. Varje gång nån lallar kommer jag skriva i report o försöka få dom bannade just för att bidra så mycket som möjligt till serverns rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska spela för makt och pengar. Man kan inte vinna alla scenarion. Det blir mycket bättre rp om inte alla spelar just för pengar och makt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst igenom alla regler unive har. Combat log= Att man loggar ut om man blir tagen som gissla. RDM= Random deathmatch att man dödar nån utan andledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivem i ungefär 2 år så jag skulle säga att jag har en bra rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är lik min karaktär jag älskar bilar. Håller mig oftast väldigt lugn, och är väldigt rolig.

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka