Nekad Liam_konradsso23 | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liam_konradsso23

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? liamww0962

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lion Karlsson 2000-08-09

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? nyfiken rolig hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Lion kommer från Gbg och vill starta nytt liv på en ny ort då han hade en tuff uppväxt med dålig umgänge som ledde till dåliga val i livet,efter hans mamma dog så insåg han att hon fick aldrig se han lyckas i livet så han satte sig i en sits där antingen han kan fortsätta vara i den livstilen han var i eller börja om och skaffa sig en framtid som hans morsa skulle vara stolt över så han bestämde sig att han vill skaffa jobb som advokat och sen ett eget advokatbyrå som han kan driva och bygga upp för att senare anlita anställda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös, genomtänkt och långsiktig RP till servern. Jag värdesätter realism, konsekvenstänk och att sätta andras RP i fokus – inte bara min egen. Jag spelar mina karaktärer med tydlig bakgrund, personlighet och utveckling över tid, och undviker orealistiska situationer eller ”win-RP”.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du sätter rollspelet och berättelsen före din egen framgång. Du accepterar att din karaktär kan förlora, misslyckas eller hamna i en sämre position om det är rimligt utifrån situationen. Istället för att alltid försöka vinna, fly eller hitta kryphål låter du motpartens agerande få verkliga konsekvenser i RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej har aldrig gjort det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM= Att man använder ett fordon som ett vapen att köra på någon. RDM= Att man dödar någon utan anledning. Metagaming= att man pratar i dc medans man rpar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka