Accepterad liam_andersson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam_andersson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Andersson

Vad är ditt discord namn? liam_andersson

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henri Viklund. Henri föddes den 3 maj 1998 i Sverige. Både Henris föräldrar är svenskar och Henri kommer ifrån en städad familj med bra ekonomi.

Under de första åren i skolan lärde Henri känna många vänner och han blev snabbt omtyckt av de flesta. Hela Henris skoltid har han tagit studierna på allvar eftersom han alltid har velat bli pilot. När Henri började gymnasiet ser det ljust ut för Henri att bli pilot och skolan går just nu väldigt bra. Några dagar innan Henris student går hans mamma Karin tragiskt bort i en bilolycka och hela Henris värld faller samman. För att dämpa sorgen pauser Henri sin dröm om att bli pilot och beger sig med sin pappa Lars ut i världen.

Nu har Henri kommit hem igen och har flyttat till Unive för att få en nystart i livet. Hans mål är nu istället att jobba inom poliskåren men annars att jobba med människor.

Henri är idag en väldigt snäll person som är mån om sina medmänniskor. Han är 182cm lång och har brunblont hår.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med seriös RP och förhoppningsvis roliga och nytänkta senarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska tänka på sig själv i alla senarion. Om man alltid tänker på sitt eget bästa i alla senarion blir det inte ett realistikt RP och det blir tråkigt att spela tillslut. Man förstör också för de andra som vill köra seriöst RP.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått alla regler. Exempel: METAGAMING: att man använder sig utan information utanför RPn som kan ge en fördelar i vissa situationer. COPBAIT: att man gör brott framför polisen för att få uppmärksamhet. Om man gör de blir inte RPn realistisk. RDM: att man dödar eller slår någon utan anledning (inte realistikt)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte kört RP på någon tidigare server och därför hoppas jag nu att kunna få chansen. Jag känner dock att jag vet hur jag ska RPa på ett seriöst sätt samt att jag känner en kille som kör på servern redan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas att få komma med. Det vore en ära att få RPa på Unive!

Vidare till muntlig interjuv du har 48h på dig att ta din interjuv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka